looking forward..

Här kommer ngra saker som jag verkligen ser fram emot. Slutet av 2012 och början av 2013.
 
 
Föreläsning i Kalmarsalen 27/11 2012
Ska på föreläsning tillsammans med Isabell, hennes mamma Gunilla och Gunillas arbetskamrat Jenny. Ska bli himla trevligt!! Det är en kvinna som håller i denhär föreläsningen då hon berättar om en hemsk upplevelse i hennes liv. Ni kankse minns när de var på nyheterna.. henner barn blir mördade av en annan kvinna som hade vart tsm eller typ dejtat hennes man tidigare. Tror de var något sånt, ska iaf bli väldigt intressant!
Här är kvinnan som föreläser, Emma Jangestig. 



Julafton 2012
Så himla mysigt ska de bli med alla samlade. Mattias, Jessica och Nora kommer även, bestämdes idag, såååå fint. Och så kommer Sofie hem och mormor ♥♥ bara nenne som saknas :( Jag älskar jultraditioner, julmat, tomtegröt, julklappar, julklappar i strumpan på morgonen, kalle anka. 




RUGBY 29/11 2012
Den stora Rugbyn som spelas varje år mellan Kagg och Stagg/Jenny. Var på matchen för två år sen då jag gick första året på gymnasiet. För er nyare läsare så kan jag ju säga att jag gick på Kagg då, gick teknikprogrammet på kagg i en termin innan jag bytte till JB och hoppade direkt in i min nuvarande klass efter jullovet. 
Tillbaka till ämnet så är det ett måste för mig att gå i år, de är ju ändå mitt sista år på gymnasiet och rugbymatchen är så himla KUUUL!!





 

Egypten 31/12 2012
Som jag berättat tidigare så åker ju pappa och jag till Egypten. Sooola, bada, snorkla. mmm va UNDERBART. Och så får jag träffa min älskade Nenne




"Konsert" på Sandra 2013
Ison & Fille + Petter kommer till Sandra här i Kalmar och uppträder. Ska bli heelnajs att gå på!! Dansa, festa, sjunga tsm me min bästis Bella, och kanske några andra. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0