Bilder del 3

Här kmr bilderna från kameran, hade ca 100 bilder i den så hejja mig som orkade ladda upp hela 50 bilder :o
vi satt vid poolkanten och solade, rökte och drack öl. hur fint?
Dock fick vi plastglas på dagarna, borde vara tvärt om, för på kvällen var de såå lätt att krossa "glas-glasen" :P

Hade med mig en bild på pappa och en på mamma som jag skulle kolla på om jag saknade dom. Saknade dom aaldrig, saknade inget här hemma faktsikt :) 

Hanna & Maja visar upp sina outfits för mig ;) att vi hade balkongerna så nära varandras var ett stort +

Pierre (i blått) och hans son (i rött) bodde på vårt hotell och vi hängde en del med dom, heeelt underbara människor ♥ sonen (Benjamin) blev min kära lillebror, jag som alltid önskat mig en ;)
Killen till vänster är Max, trevlig kille från tyskland tror jag? dock hann vi bara träffa han en kväll för sen skulle han hem.


Max igen. och till höger Madde, en tjej från norrland som vi festade en del med, superhärlig!

poolen på kvällen, de va här vi förfestade om kvällarna.

De roliga med denna bilden är att killarna till höger har ja ingen aning om vilka de e? Bilden är tagen på hotellet så jag vet att dom bor där. Men vetifan hur dom hamnade på bilder för vi pratade aldrig med dom ;s

såhär låg vi och njöt hela dagarna, typ

utanför hotellet

Får se när jag slänger in de sista bilderna, men nu har jag fan varit snäll :D:D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0