Lördag

oops glömde bort och förklara för er igår om mitt "FML-inlägg" ta de lite fort;
igår i skolan kände jag mig sjuk heeeela dagen, sådär svullen och äcklig i halsen. Men stod ut i skolan ändå, när jag kom hem var de lika dant så jag ställde in kvällens planer (utgång med emma, felix m.fl) så de sög en hel del :(( glodde ist på bb, hade trevligt ändå men var hängig. Idag vaknar jag upp helt FRISK, alltså har ett mirakel skett, WOHOOO.
Ist så är Linnea sjuk som jag skulle vara med idag :(( så nu har jag ingeeet planerad. SÅ HÖR AV ER. är på ALLT, utgång, ingång, fest, myskväll, är t.om villig att se melodifestivalen ikv!! Bara jag får trevligt sällskap så.
Aja, de var allt jag hade att säga. ÄR SJUUUUKT GLAD FÖR ATT JAG SLAPP O BLI SJUK IGEN ♥
hörs senare tror jag :*
sant, haha
har inga roliga eller nytagna bilder -.-


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0