Lördag i MALMÖ

Hej alla sötisar! Testar blogga nu får se om de går (appen fuckar ju ibland) annars bloggar jag när ja kmr hem. Mamma tog mig iaf till Malmö, FINT!! Vi bor hemma hos Jennie, asmys. Hela dagen idag har vi gått på stan, har äntligen hittat ett par svarta jeans! Fick liite annat också, resten imon när de verkligen är min dag!!!! Herregud 18!! Nu har vi prc kommit hem från en god middag, vi tre och ngra fler fina människor, jennies kompisar, dom jag känner då såklart!

Imon tar vi tåget hem, sen blir de stress innan alla kmr för en härlig kväll =D venne när vi hörs men pusss :-*

STORT JÄVLA GRATTIS till världens bästa Lisa förresten som tatt KÖRKORT, bäst e duuuu!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0