HELG!

(Hann aldrig blogga igår för var i skolan sen tränade och var tvungen att städa (inför pappas hemkomst) och packa för ska iväg med mammsen idag)


Tar iaf helg nu för är LEDIG imon, så jäääkla skönt. Ska ju iväg med mamma idag, hon hämtar mig om ngn timma. Har ingen aning om vart vi ska eller vad vi ska göra, det bli en överraskning! Det ända jag vet är att jag kommer hem på lördag och då ska jag bli firad av världens finaste vänner ♥♥♥ och sedan utgång!
Hinner inte blogga mer nu, för ska packa klart de sista oså.
PUSS PUSS bloggar så fort jag kan men har ju ingen aning om ifall jag kmr kunna de, men annars hörs vi på söndag! Troligtvis tidigare
puss på er alla mina läsare.
bild från när jag fyllde 17!
och nu är jag 18 om mindre än två dagar!!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0