Bästa födelsedagsfirandet

Började ju med överraskningen till Malmö
image descriptionimage description
Med shopping, middag och systermys
ny tröja - second hand
'
goood mat på tåget!
Fick även lite annat på stan, tröja, den rosa skjortan på bilden, svarta jeans, en annan tröja oså, fint!
På självaste födelsedagen fick jag, pengar och presentkort, tröjor, toffsar o sånt där bra, osv
Middag på kvällen med 14 härliga tjejer! Och sedag UTGÅNG med Tove o Lisa! Sjukt bra kväll. Jag tog inte en ända bild, men har snott ngra bilder från bellans blogg :)) och så har jag en video som kmr upp i ett annat inlägg ;)
Fick en massa fina presenter av mina fina tjejer
typ nagellack, fin tröja, trosor, bh, örhängen, ringar, plånbok (eller aa sån man hänger runt halsen, till mobil pengar oså) , alkohol, bodybutter med tillbehör, kmr inte ihåg om de va ngt mer?? Men blev sååå himla nöjd med allt!
TACK för alla presenter och bästa firandet ♥♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0