tisdag?

Är inte van vid såhär långa dagar (alltså att gå upp vid 6 och hålla igång heela dagen) så känns som att de redan är fredag så mycket som jag hunnit med, haha.
Idag har jag som sagt jobbat
sen lämnade vi Sofie och Mini vid tåget, mkt tårar och fy vilka jobbiga månader vi har framför oss mamma och jag.
Efter de drog vi iaf till Media markt (igen) för att byta skalet som va fuckat, kom hem med ett nytt + hörlurar (visar de senare) och även en ny telefon till mamma, har suttit med den hela kvällen typ, hon kan ju inte så mkt så får visa massa, åå, haha. 

Nu kollar vi på allsång på skansen, eller aa jag bloggar ju ;) efter de ska jag krypa ner i sängen för att sova, trooor jag. Har laddat hem filmen "festival" kmr ni ihåg den? har sett den massor av ggr för länge länge sen, ska nog se den ikv o se om den fortf e lika bra.
 
guu va långa inlägg de blir hela tiden nu, men får bli så när jag inte bloggar så mkt :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0