snart gonatt

Klockan är redan över tolv men jag kan inte sova för sov länge idag.. Är såå nervös inför morgondagen som är min första jobbdag.. Tur att Emma e där och räddar mig!! ♥ Sjuukt gutt att vi jobbar tsm hela sommaren. Börjar inte förens13.00 imon så de gör inte så mycket att jag somnar sent ikv, tur.. 


I helgen har jag ju som sagt vart i sommarstugan och myst med syrrorna, mamma och mormor och Sofies pojkvän då. Himla fint. Vi firade mormor som fyllt år och spelade massa kubb osv osv. Åker dit i slutet på denna veckan också eftersom att Sofie bor där nere nu och jag vill spendera all tid jag kan med henne, hon är bara i kalmar ca 2 veckor :( Sen ska hon och pojkvännen ut på äventyr = vi kmr kanske inte ens höras eller träffas de närmsta halvåret.. kmr va sjukt jobbigt. 
här är ngra få bilder iaf :)















badminton - winners


badminton - losers


hahah, förlåt var tvungen ser så himla koncentrerad ut.. 


mormor och jag bakade jordgubbstårta, mums


Ska slå igång en film nu och sen försöka sova, hörs imon!








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0