måndag 18/6

Kom hem för ca två timmar sen från jobbet och de känns som jag prc landat, jobbade alltså till 9 idag. Bloggen kommer nog sacka efter lite med max 1 inlägg/dag.. dels för att den där jäkla appen inte funkar och dels för att jag helt enkelt inte har tid. 
veckans planer:

Måndag (idag): Jobb 13.00-21.00
Tisdag: Ngt möte på jobbet 13.00-16.00, hämta cykeln hos pappa
Onsdag: Jobb 07.00-13.00
Torsdag-Söndag: Vara på varvet (sommarstugan) med syrrorna, kusinerna, mormor, mamma osv osv. 

Kommer ha en riktigt mysig midsommar i år ♥
Väljer att vara med släkten eftersom att Sofie som sagt bara är hemma en kort period, måste njuta varje sekund med henne.

Men gud nu rinner tiden iväg och inlägget blev sjukt långt prc som igår.. Godnatt söta läsare som hänger kvar fast att uppdateringen är kass!



haha hittade lite gamla från julen 2010 (tror jag) då vi skulle till malmö men blev insnöade hos mormor i karlskrona.. och ja, på bilderna med feta vinterkläder på så var mamma och jag påväg för att skotta fram bilen vilket tog en himla tid

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0