tråkiga frågor

Är du kär? Nej, men i tisdags hahaha, nej.
Är du en sportfåne? nej de kan jag inte kalla mig, men nu för tiden älskar jag att träna iofs.
Är du likgiltig? ??
Är du röksugen? Lite.
Är du rik? Nej, men jag klarar mig bättre än måånga andra.

Är du fattig? jag tkr de, men är ju inte de egentligen.. fast Jo. :(

Är du trött? tröttpigg, piggtrött.

Är du shoppingsugen? Njaa, jo de hade nog vatt gutt med en runda.
Är du töntig? Ibland, eller ganska ofta.

Är du ressugen? MKT.

Är du skolsugen? Aaalrig.
Är du irriterad? Nepp. =D
Är du festivalsugen? NJAA.
Är du alkholsugen? Inte för tillfället, men hade vatt gutt på lurrrrdag typ.

Är du saknad av nån? Fråga inte mig?

Smeknamn? Hmm, Mallan och Malle? (a)

Bästa åldern? Har inte upplevt så mkt, men tror 18 kmr vara en hyffsad ålder. Bra år iaf!

Bästa tidningen? Solo, tror jag.
Hur sminkar du dig? Olika men oftast; puder, mascara, ögonbrynsgrej, dream mousse.

Höstens accessoar? Stelt halsband är väl en grej de allra flesta har nu?

När stal du senast något? Länge sen.

Hur många timmar sov du inatt? 5-6 kanske?

Vilken film såg du senast? Nån tysk sugig, såg inte ens klart den..

Vilken internetsida besökte du senast? Blogg.se
Vad sa du senast till vem? Godnatt, till pappa.

Vem fick du senast sms från och vad stod det? Från mamma "ok".. Kul sms, hahah.

Vad gjorde du i förrgår? Hade första skoldagen, två barngympa-pass + träning.

Vad har du gjort idag? Skola, sovit, inget.

Vad ska du göra idag? Det är natt nu så tänkte sova snart, glo lite oth me.

Hur många msn-kontaktetr har du? Använder inte msn.

Vilket land besökte du senast? Irland.
Hur många snälla känner du? Många.
Vad såg du senast på tv? Innan, fast de va pappa och jag satt där med datan. :ppp
Vad är det för märke på din dvd-spelare? Venne?

Senaste köp? Cigg.

Vad har du dåligt samvete för? Hmm, körkortet..

Vad har du för skor? Inga på mig nu.


Vad har du på dig nu? Trosor. mehehe

Vilken musik har du lyssnat på idag? Typ ingen..?

Skulle du säga nej till sex idag? Nej och Ja.
Är du vegitarian? Verkligen inte.
Har du sagt "jag älskar dig" till någon idag? Nej.
Vad heter dina kusiner? Dom jag träffar och känner; Sara, Niklas, Madde och Walle.

Är du feminist? Njae, men diggar feminister.
Vad drack du senast? Vatten.
Gillar du att laga mat? Nej.

När sjöng du senast? hmm, idag i skolan om jag minns rätt.
Håller du det städat? HAHA nej.

Vad gör dig lycklig? Familj och vänner.

 

Vad gjorde du förra sommaren: Var med min pojkvän...... Hade en fin tripp till gbg med bästis också<3 gjorde annat också, men inget spec så.

Svär du för mycket: Nejdå.

När duschade du senast: Igår.
Vilken färg är det på dina byxor just nu: Har ju inga byxor på mig!!!
Vilken färg är dina underkläder: Rosa. Vad annars? ;)
Vilken låt lyssnar du på just nu: Ingen.

Vad var det sista du sa: Godnatt.

Vad är brevid dig just nu: Min mobil, kuddar, sängbord.
Vad var det sista du åt: Gurka.
Vem vill du spendera resten av ditt liv med: Ingen aning. En fin, rik man och våra fina barn.

Har du en lavalampa: Nej.

Hur är vädret just nu: Mulet tror jag, mörkt iaf (natt ju).
Vad gjorde du igår natt: Sov.
Vem pratade du sist med på telefon: Mammi.

Vad gör dig glad: Familj, vänner, massa.
Vart skulle vilja du åka: ALANYA.

Vill du ha barn: Jaaaa.

Vad ska dom heta: Vet inte, har nästan alltid velat ha en son som heter Lucas



Kommentarer
Anonym

- tack för din kommentar! hittade faktiskt ett nagellack från depend som funkade jättebra, förstår mig inte på nagel klistermärken och liknande grejer, blir inte så fint som man förväntar sig =)

kram

2012-01-15 @ 16:09:32
URL: http://fashiontwisted.com
malin

Ska kolla om jag hittar de då :) Tack!

2012-01-15 @ 16:29:58
URL: http://http://ingentingoallting.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0