Tisdag

Va hände me de aslånga inlägget jag prc skrev?? Skriver de igen även att jag e sjukt trött..
Kära vänner o läsare nu glömmer vi mitt arga inlägg om dumma lärare och weed. (jag röker inte weed så ni vet, skrev de bara av ren ilska)

Men nu är jag inte ilsk som en tjur längre, mer trött som en get. Har haft två barngympa-pass ikv + ett träningspass för mig o Bella. Crosstraining, eller aa cirkelträning. Riktigt kul faktiskt! Men helt slut nu pga både de och att de inte blev så mkt sömn inatt, somnade ca 4... För övrigt gjorde inte sprutan ett dugg ont idag, wiii. Och jag är nog lite kär på nytt, fast de lär ha gått över tills imon.
Godnatt!!!!!!! Börjar 12.15 imon wooooooohaaaa



Kommentarer
Anonym

Cool

2012-01-11 @ 17:56:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0