Söndag

Idag har jag bara legat i sängen hela dagen för håller nog på att bli sjuk.. huvudet är jättetung och har ont i halsen. FYFAN vill inte bli sjuk nu :(( Så alltså blev de ingen söndagsträning men ska snart ut och gå med Ebba. Behöver ju motion och en promenad är inte så farlig, har ingen feber iaf :) än...
aja, senare ikv blir de självklart Wallander för min och pappas del.
Idag har jag bara legat i sängen hela dagen för håller nog på att bli sjuk.. huvudet är jättetungt och har ont i halsen. FYFAN vill inte bli sjuk nu :(( Så alltså blev de ingen söndagsträning men istället blev de ju promenad med Ebba. Behöver ju motion och en promenad är inte så farlig, har ingen feber iaf :) än...
aja, senare ikv blir de självklart Wallander för min och pappas del. Ska nog måla naglarna också. Efter de måste jag sova och hoppas på att jag är frisk imon! 
Exponeringen från skolan. Snyggt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0