Roligaste bussresan

Måste bara dela med mig av detta roliga som inträffade häromkvällen.
Jag var påväg hem från Lindsdal, det var i lördags faktiskt. Någon hållplats efter Lindsdal Centrum så hoppade de på ca 5 tjejer. Eller aa kvinnor i 45års-åldern.
Alla vinglade när de hoppade på och man märkte direkt att de var väldigt alkoholpåverkade. De tjoade och skrattade, och ensam som jag var på bussen så tog jag ur musiken ur lurarna bara för att lyssna på dom.
Glad att jag gjorde de haha.
Efter ngra hållplatser kom resten av deras "gäng" Yttligare ca 5 kvinnor i 45års-åldern.
Hela resan från Lindsdal-stan satt de och sjöng över HELA bussen,
låtar som; ring ring, blommig falukorv, svenne banan, osvosv.
Jag höll verkligen på att kissa ner mig eftersom att jag var tvungen att hålla skrattet inom mig.
Tkr verkligen inte att detta är okej, att folk som hade kunnat vara min mamma beter sig värre än mig och mina tjejkompisar.
Men ändå så blev jag lite glad, för de var verkligen bevis på att ungdomen kan vara länge.
Så nu är jag inte lika rädd för att bli vuxen längre.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0