Onsdag

Dåligt med uppdatering här tkr jag. Blev ingen bloggning igår när jag kommit hem från dalen för somnade nästan direkt efter duschen. Idag har jag iaf vatt i skolan, kort skoldag igen (sköönt). Vi har börjat med ett riktigt roligt projekt!! Måste komma ihåg att fota imon :):) Sov iaf en stund efter skolan, och sen den har jag bara latat mig. Nu sitter jag här och försöker bestämma mig om jag ska träna idag eller imon?! svårt val..


vill träna idag, för att ha de gjort.
men har sån jävla träningsverk sen igår.
+ att man ska ju inte träna varje dag.
men de gör jag ju ändå inte.
men duschade igår och vill inte duscha idag igen då.
men vill verkligen ha de gjort för att kunna slappa assset av mig imon.
aaaa här är då min vanliga BESLUTSÅNGEST!!!
help me


här är bikinin jag beställde förresten, riktigt snygg! Bara de att jag kopplade inte att man skulle beställa delarna var för sig med tanke på att BÅDA delarna är med på bilden -.- Såå aa, har fått hem en underdel. Får antingen gå topless i sommar eller beställa hem överdelen också. svårt val där me!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0