Mitt 2011

Gör en sånhär sammanfattning, pallar inte anstränga mig mer ;);)

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
- Ja
2. Höll du några av dina nyårslöften?
- Nej, minns dom inte ens xD
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
- Nej
4. Dog någon som stod dig nära?
- Ja :( Datta och min morfar <3
5.Vilka länder besökte du?
- Irland
.6. Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012?
- njaa
7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
- Många. Eller mer spec tillfällen då
8. Vad var din största framgång 2011?
- vet inte
9. Största misstaget?
- att spendera de första månaderna med pojkvännen jag hade då, om man nu kan kalla han de ;P
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
- bara normalt
11. Bästa köpet?
- hmm, allt, ne men ja vet inte
12. Vad spenderade du mest pengar på?
- Underhåll. Typ cigg o kläder
- 13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
- jadå
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?
Vet inte, eller aa de måste ju bli "fest hos Mange" då, usch..
- 15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
- senaste perioden av året, mkt gladare!
16. Vad önskar du att du gjort mer?
- Besökt mina kära som inte längre finns.
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
- skolkat :P fast de har ju gått bra ändå
18. Hur tillbringade du julen?
- med finaste systrarna och momo o mammi <3
19. Blev du kär i år?
- hade en period ja blev kär i alla hahah
20. Favoritprogram på TV?
- Vet inte, måste väl vatt Idol då, kollade inte mkt annat på TV. Eller jo, Beck också!
21. Bästa boken du läste i år?
- Vindsträdgården.
22. Största musikaliska upptäckten?
- ingen typ haha
23 . Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
- minns inte så bra, men fick iaf mkt jag ville ha!
25. Något du önskade dig men inte fick?
- fick ju varken världens festade dator+TV o inte en miljon, så Ja.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
- åt + festade till de lite med mina närmsta <3 o fick massa fina presenter
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
- De finns de säkert.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
- Vanlig, slapp
29. Vad fick dig att må bra?
- Mina fina vänner + min familj!
30. Vilken kändis var du mest sugen på?
- Wentworth Miller <33333
32. De bästa nya människorna du träffade?
- hmm, träffade inte så många nya
33. Har du legat på sjukhuset?
- Nope.
34 .Hur ska du fira nyår?
- firade med vänner o bekanta, o övriga då eller så
35. har du varit lycklig detta året?
- Ja
36. det bästa med hela 2011?
- Att jag gjorde slut med min pojkvän!!! Mina vänner, min mamma och min pappa. Mina syskon, mormor <3
37. Tror du 2012 kommer bli bättre än 2011?
- JAAA



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0