Fredag, eller aa lördag nu

Hej alla läsare! Har inte bloggat så mkt idag som ni märkt.. Men har haft en väldigt jobbig dag. En fin kille som va nära vän till många av mina vänner har gått bort, alla fick reda på detta idag och hela dagen har i princip bestått av tårar. Vila frid Johan. Alla mina tankar går till hans familj och hans nära. Jag kände honom knappt alls, har bara snackat med honom ngra ggr. Men som sagt så har jag många vänner som stod honom nära, o de har haft de svårt idag. En jobbig dag för många helt enkelt. Men har iaf haft de fint med Lollo, Lisa och Linnea <3 träffade även Bella nu på kvällen vilket var skönt. Nu ska jag sova, hoppas på att morgondagen blir bättre , gonatt! Ta vara på dom ni bryr er om.


Lägger upp denna bilden igen, för där är alla mina nära och kära



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0