sjukling

sry för ingen bloggning sen i ... tisdags!?! Men har legat me hög feber sen dess och inte pallat. Men är på bättringvägen nu :) För tillfället är jag bara förkyld och hostig. Som ni sett på bloggen så har jag känt mig krasslig ända sen i söndags men har inte fattat förens nu att jag har haft influensa med hög feber ända sen dess. Fast jag har tvingat mig själv att gå till skolan bara för att man får så jälva mkt skit om man inte är där. av många.


aja, snö-bilden jag la upp igår var för att min syrra Sofie skulle se hur mkt snö vi har här, vi snackade på skype igår o hon berättade att i Dublin där hon bor så är våren påväg. usch va fusk :( För här är de ju snökaos.. värre än på bilden jag la upp igår. 

Ska ligga i sängen och glo oth typ hela dagen så att jag blir helt frisk. :*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0