Måndag

Hej alla söta läsare som hänger me bloggen trots den kassa uppdateringen i helgen. Men har inte haft tid. Har hunnit träffa både bellan, Hanna, Ebba, mammsen och Linnea som sov är inatt.
Nu är de måndag igen, sjukt hur snabbt lovet har gått. Men nu är det tillbaka till vardagen och jag kan träna igen efter att har vart sjuk en jävla massa. Hoppas fan jag fortsätter vara frisk nu!!!!
Förresten så har jag lägenheten för mig själv denna veckan för pappa är i Spannien så Linnea har gjort mig sällskap och idag flyttar Isabell in!
Just nu är hon på barngympa och jag ska plugga en stund innan mamma kmr för att hämta mig, ska nämnligen äta där igen (träffar ju inte mamma spec ofta) och så ska vi planera lite inför THE BIG DAY, lördag! ;)

hörs kanske senare nu måste jag börja plugga


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0