LEVANDE IGEN!!

Hej alla söta bloggläsare, och alla fula ♥
Anledningen till ingen bloggning är för att jag har legat död i sängen sen i torsdags, helt ärligt. har varit så jäkla sjuk, IGEN!?!?
fyfan..
Nu är jag iaf på bättringvägen = ingen feber :))) och jag orkar göra annat än att bara sova (nu orkar jag kolla på film, käka, gå på toa också) typ.
förkylningen börjar smyga sig på, prc som efter förra feberkuren.
jaja, tur att jag har sportlov nu då, känns för jävla bra!!

Mina oth-avsnitt är slut så håller på att fixa hem lite filmer, ska tipsa sen om de som är bra!
Ska nog börja nöta Desperate Housewives igen.
Och lägga upp ngra bilder från Lisas 18-års firande.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0