Big Brother

Sipan Cakir
Ganska oskön kille enligt mig.

Annica Englund
Har knappt hört henne prata sen då första dagen när det bara var hon och en till inne i huset?
Hannah Widerstedt
SKÖNASTE och jobbigaste personen i årets bb. Sjukt blåst tjej, men det är som henne man ska vara för att få vara med i Big Brother. Störd
Hanna Johansson
Hon kom in i kvällens program så har inte så mycket att säga om henne. Undra om det stämmer att hon egentligen är en kille? Det tror inte jag iaf.
Tenny Engdahl
Skön kille, känns liiite som förra årets Krille. Han är den första man fick se naken på tv11 så där har vi en till äkta deltagare. Big Brother ska enligt mig gå till som de brukade göra, fylla sex och nakenhet. Även att han inte var det vackraste man har sett ;)
Jessica Rasmussen
Som förra årets Katta. Gapig, men skönt. Hittils iaf
Jimmy Osterling
Inte hört honom säga ett ända ord, knappt. Men snyggaste killen i huset iaf.
Kija Habibzadeh
Kija verkar vara en bra tjej, snygg är hon också.
Marcel Söderqvist
Han är en av dem jag sett mest av, bra där! Skön snubbe.
Hanna Rosenberg
Hmm ingen aning, hon säger inte heller så mycket.
Nadia Linden
Det första jag tänkte om henne var att hon var sjuk och vidrig, vem fan väljer att föda sitt barn i ett tv-program där de dricks och bråkas? Och sen även bo kvar där med sitt barn.
Tack gode gud för att hon lämnade.
Petronella Persson
Skön tjej, gillar när hon skrattar åt Hanna. Men kött är sjuuukt gott. mm
Amandus Allstadius
Jaa han började med att säga att han gillade långa tjejer med stora ögon. Jag är kort och har små ögon. Men han är ändå inget för mig och tydligen inte jag för honom heller.
Camilla Jacobsen
Big Brother - utseende iaf. Dock inte beteende, men snart kanske.
Lars Bergström
Antar att han ska komma in? Men varför har de deltagare på hemsidan som inte kommit in här? :s fult hår.
Juliana Ssempala
Och hon hade lika dant hår hon. Men söt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0