söndag, snart skola

Känns helt sjukt att åka tillbaka till skolan imon efter att ha varit borta 3 veckor ifrån den.. Men men slipper ju att gå upp 05.45 iaf ;) Besöket hos Telenor igår gick iaf inte som jag ville, men ska skicka iväg lite papper till Mattias (min bror som står på abbonnemanget nu) osen ska de nog lösa sig, så jag får min älskling snaaart. På kvällen åkte jag iaf hem till Pelle o sov där med hans hundar som jag nu blivit vän med (y) kom hem för ett tag sen och nu sitter jag o pluggar, har redovisning i engelskan imon o ja ska prata i ca 3-5 min om Skottlands Rugby, hittar bara fakta som håller för ett par minuter...... dööööör!!!!!!!!! hörs kanske senare, PUSS
kom ihåg när jag tyckte detta rekordet var BRA!?!?! hahhahahhahahhahHAHAHHAHAHAHHAHAHhahahahahahahhahahHAHAHHAHAHAHHAHAHAH okej överdriver


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0