Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar.

Denna listan var länge sen jag gjorde, so here we go!

* Mina mål osv för denna dagen kan jag börja med, det är att få in all Engelska i skallen så att de blir en bra redovisning imorgon!

* Mina mål osv för detta året 2011 (de som är kvar då haha) är bl.a att klara ännu en termin på floristlinjen. Inte skolka och plugga så mycket som de behövs. Har även som mål att gå ner i vikt, dvs inget onyttigt på vardagarna och mkt motion.
* Mina mål, önskningar och drömmar för livet är bl.a att jag vill träffa en underbar man och få två eller tre fina ungar. Vi ska vara rika och bo i ett stort fint hus och jag ska trivas lika bra på jobbet som hemma = suveränt. Vill ha två hundar, en liten och en stor. Och två katter, måste!
min man (han behöver inte vara SÅÅÅ snygg men de e ju alltid en fördel)
när jag flyttar hemifrån ska Zanza me, självklart!

lite oseriöst blev de här, men jajaaaa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0