bilder

Ja va inne på kicks för att köpa julklapp oså fick jag syn på dessa "nail stickers" Har sett många ha de o har velat ha dom för de är väldigt snyggt! Så när jag fick syn på dom där så var jag tvungen, köpte även en nagelfil, har nog tusentals med de försvinner ju alltid.. dom ser vita ut men de är silvriga! tkte inte om de där me mönster så mkt, kanske köper de nästa gång!
klassisk chokladkalender (a)
Ängeln ska jag sätta på minneslunden, till Morfar. Och tomtarna ode ska jag göra lite fint med på Dattas och gammelmormors grav ♥
skuuur, tack pappi
och tack pappi igen! Vinterskor, klumpiga och fodrade, så dom måste vara varma!! Dock är dom mktmkt snyggare irl :)
här är en av sakerna från IKEA, förvaringslådor att ha under sängen :) Hade redan sånna men dom va så trasiga så de behövdes byta ut. Fanns inga snyggare men gillar dom, praktiska som tusan!

Blev lite annat smått o gott också, men orkar inte ta kort för de e ju inte såååå intressant :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0