Bergas vårdcentral = sämst

Har ganska nydligen kommit hem från vårdcentralen, AAARRRRGGGHHH som jag vet inte vad. Världens otrevligaste doktor, seriöst de finns inga ord för hur lack jag va när jag gick därifrån!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Fick heller inte ta bort mina leverfläckar (ja de va då det jag skulle göra hos läkarn) ist får jag vänta till Januari då jag jag KANSKE får göra de :@@@@@ blir galen........................  + att om man ska vaccinera sig innan utomlandsresan så är det 3 sprutor och varje kostar 480kr, hur sjukt?????????

och att jag har utv-samtal om 20min för väl inte saken bättre, men får hoppas att de går bra iaf................... HEJDÅ HÖRS SEN OM JAG INTE HAR KOKAT SÖNDER
:@:@:@


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0