uuups

Bloggade visst aldrig mer i fredags efter UMO (a) aja, nu är de iaf tisdag (eller onsdag för klockan är ju över 12) är ledig från skolan imon eller idag? :S onsdag iaf! skööööönt :) Ska träna med pappsen då, för bra!
Jusst nu bloggar jag bara för att ngn tvingar mig :@ isabell är ngn, hon tvingar mig att blogga. kul. har inget att skriva, iaf.... Är hemma själv inatt, för har kommit på att jag ALDRIG spenderat en hel natt helt själv, asså utan kompis eller pojkvän eller så.. så kände att de va dags inatt! Hittils har de gått bra, men snart går jag ju o lägger mig så får se hur de ska gå hehe..
Min dag idag har iaf vatt lång, eller ganska.. gick i skolan till typ halv3, drog in till stan för att shoppa upp mina presentkort hihihi!!! hann en bit tills klockan blev för mkt, fick stressa mig till Kagg för hade möte med en lärare där. Gick både bra och dåligt, upp och ner lixom. Efter de kom pappa och hämtade mig så drog vi till Media Market, var nämnligen tvungen att införskaffa mig en såndär smart hårddisk, för datanissen på skolan tvingar oss att ominstallera våra datorer !!-.-!! så alla filmer o bilder osånt kmr försvinna, så ja behövde en hårddisk att lägga in allt på, och min pappa är ju FÖR SÖT och fixade de till mig <3
har inget mer att skriva men aa hoppas bella blir nöjd (och ni andra läsare med såklart)
PUSSSSS
tyckte denna bilden passade bra till inlägget!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0