lite gladare nu, heh

Har prc glott Big Brother men är fortfarande inte trött, trots att klockan e snart halv12. Kan ju verkligen inte bero på att jag sov ett par timmar idag (tills mamma kom hem o väckte mig) nejnej...
Har iaf haft en kort skoldag idag, skönt. Så efter tre timmars lång engelska så drog Isabell och jag till gymmet, tränade en timma. Imon ska vi till simhallen på idrotten, förmodligen livrädda (inte gutt!!) efter det ska jag hem o städa mitt rum som ser för jävligt ut!!
Och senare kommer min fisLisa till mig o sover över, hur mys som helst!!
Förresten så har isabell skickat bilderna nu (från när jag fyllde år) så tänkte lägga in dom :) snart
puss så länge
mammas och min hamster, hahahhha. ser ut som en råtta


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0