länge sen!

Hejsan hoppsan! Var ju ett tag sen jag bloggade hehe, idag känner jag för att börja igen. Imon lär jag känna tvärt om, men jag ger de ändå ett försök. Denna skolveckan har varit lite kämpig (för att vara JB då) vi har haft ett projektarbete om begravning. Så vi ha gjort hela begravningsarrangemang i olika grupper, de har ändå vart rätt kul! Min grupp hade temat Hello Kitty, ska visa bilder sen (senare ikv)
Slutade vid 11 idag och gick direkt hem o somnade på soffan hehe. Nu är klockan lite över 5 och mamma har prc kommit hem, hon tvingar mig att damsuga :( men antar att de e sånt man får ta när alla andra syskon flyttat hemifrån ;) Ne men iaf, efter de ska jag trotsa vädret (de regnar o blåser som fasen) Men ändå ska jag ut och gå en sväng me Louise <3 Så hon ska få pigga upp mig lite, vi har ju nämnligen kommit på att vi bor så nära varann!!
Aja, uppdaterar mer snart! Och sen hoppas jag att jag orkar slänga in en del bilder frammåt kvällen PUSS SÅ LÄNGE
min älskade gammelgammel moster gick bort för ngn vecka sen också, saknar henne så! Världens finaste, snällaste och omtänksammaste tant <3 1909-2011 vila i frid


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0