känner för att blogga!

Torsdag. Yes de är hela 4 dagar sedan jag bloggade sist, inte bra. Men har inte alltid lust eftersom de inte finns så mkt intressant att skriva om ;) Aja, idag har vi haft en kort dag i skolan (som vanligt) med bara engelska. Efter skolan så fixade jag med tiderna på Blomsterkrysset, där jag ska praktisera vecka 14! Efter de så la jag mig ner för att vila en stund, för vid 3 slutade Brisse så han skulle väcka mig ;) Men aa han spammade mig tills jag i sömnen fick iväg ca 3 sms "ny" "e vaken" "chilla" så han gjorde som jag sa efter som att jag va "vaken" fast jag somnade om o vaknade nu för en stund sen... så har alltså sovit ca 5 timmar :( lär inte kunna sova ikv prc!
Men nu ska jag iaf skriva klart ett engelskaarbete osen tänkte jag sätta mig o skriva om mitt CV/personliga brev som jag inte alls blev nöjd med sist hehe. har inte så mkt mer att säga, får se om jag bloggar senare ;)
PUSS SÅ LÄNGE!
Lisa och jag för ett tag sen, när vi va ute o käkade med Frida och Linnea :)


Kommentarer
Lisafisa

hahaha nej jag ser ju inte mongolid ut..

Saknar dig redan, jag planerar en mys middag med vårt gamla gäng i vårt nya kök snart :D

2011-03-24 @ 18:11:49
URL: http://ellalisa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0