friday I'm in love!

Äntligen fredag! Har bara haft idrott idag, vi var i simhallen, fast bara med klassen så de va helt okej! Fick kämpa mig igenom vattnet me träningsverk, haha. Var iaf hemma runt 10, SKÖNT! Tänkte ta min vanliga sovstund men sen kom jag på ngt ändå bättre (eftersom jag e så duktig) så började "storstäda" mitt rum, damma o dammsuga o sådär!! himla skönt att ha de gjort, såå städat o fint rum nu :) Synd att jag glömde ta en bild innan så hade ni kunnat på före och efter bilder, men aa de e ju lätt att vara efterklok ;)
efter att ha städat rummet så tog jag tag i disken och sen fick jag min efterlämngtade sömn. Nu är klockan lite över 4 och jag väntar på Lisa :D
får se om ja uppdaterar mer ikv ;) men annars hörs vi när vi hörs!
lisa o jag :):)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0