updating

Gårdagen; jobbdagen gick hyffsat fort, hann med både en maxirunda och en sväng inne hos Skarsgård!!! efter det åkte jag hem och käkade och sen stressade in mot stan för att ta bussen till Oscar i f-stan :) härlig eftermiddag och kväll i sooolen.
Orkade (som ni kanske märkte) inte blogga igår, somnade nästan direkt när jag kommit hem.
Idag var en tröttis dag, TröttisTorsdag. Men jobbet gick bra :) nu ska jag strax käka, sen städa mitt rum oså får jag se va som hinns med senare.
Skööönt med fredag imon och sen två dagars ledighet! Suger dock att vädret ska bli dåligt :@
har inte badat i år än!! ;o
här är iaf en gammal bild från sommaren 2009, blek som vanligt hahah ;) och tandställning...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0