tidfördriv.

MINA TRE FAVORITFÄRGER:

färg 1: rosa
färg 2: svart
färg 3: hmmm, venne kanske vit

I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: yes
Fått ditt hjärta krossat: nej
Träffat någon som förändrat ditt liv: hmm, nej
Fått reda på att någon har pratat om dig: hah ja
Kysst en kompis: aa

BLANDAT:
Vill du ändra ditt namn: nej
Vad gjorde du under din förra födelsedag: åt med mammsen, sen firade med mina tjejer
Vilken tid vaknade du idag: halv11 typ
Vad gjorde du igår runt midnatt: chillade hos en kompis
Någonting som du längtar till: midsommar!
Senaste gången du träffade din pappa: nyss
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: venne
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: aa
Vad gör dig irriterad just nu: att jag måste klippa av mina naglar pga jobbet :(
Långt eller kort: vad? beror på då ju
Vad gillar du gällande dig själv: haha svår fråga

DIN FÖRSTA:
Operation: opererade bort halsmandlarna
Piercing: naveln tror jag, eller aa öronen
Tatuering: har ingen
Bästa vän: LISA
Sport: dans
Husdjur: kissemiss
Vaccination du minns: vet inte xd
Förälskelse: jaa, de står redan på bloggen ;)

Alkohol du drack: öl tror jag

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: läppar
Kramar eller pussar: båda, men om ja måste välja så pussar
Kortare eller längre: killar eller vadå? haha längre
Romantisk eller spontan: både
Tatueringar eller piercingar: hmm, både och men absolut inte för mkt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0