tbx i kalmar!

Hej alla glada!
Studenten igår var härlig, och jag har vääärldens finaste kusiner!! Det var slut runt 22-tiden och då bestämde jag mig för att hänga me pappa som skulle köra till kalmar redan då. Så vi var hemma runt 2 inatt, så vaknade rätt sent idag.. men har hunnit sola en stund iaf, naaajs. Nu ska jag och bellisen (som jag saknar megamkt!!) hänga me pappa och hans tjej till en liten kolonistuga, mys. Sen måste jag plugga, prov imon :(

Förresten så sitter jag vid min stationära dator nu som blivit lagad, och ALLA BILDER ÄR KVAAAAR, ÖVERLYCKLIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! finns inte ord för hur jääävla gutt det är!!!!! FYFAN
men nu måste jag kila, puss på er
gammal bild på mig och johanna! och nästa gång jag bloggar från denna datorn så ska jag lägga upp MASSVIS  med gammla goa bilder, wiiiiiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0