sååå, äntligen vid datan!

Så nu kan jag blogga från datorn! den senaste inläggen har ju blivit konstiga pga mobilblogg ;) Men nu är jag iaf hemma. Gårdagen började i biostaden för skolavslutning sen drog vi till parken och käkade med klassen och hängde där ett par timmar, fint! Sen drog jag hem och på kvällen var jag ute oh åt med mamma, mormor och min syrra, för att fira lite mums. Sen träffade jag bellut och vi drog till ett par kompisar oså sen cyklade vi hem i spöregn och vad hemma a 03.30 om jag minns rätt
så, sliten idag till 1000, kvällen blir lugn för skolavslutningen är på sätt och vis redan firad rätt hårt!! så ikv blir förmodligen en lugn kväll, behööövligt. jobb på måndag. midsommar på fredag.
min klass som jag gått med 6:an till 9:an. Men detta måste vatt i 8:an eller 9:an, vet faktiskt inte haha


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0