onsdag

Hej alla läsare!
Ska snart cykla iväg till jobbet, näst sista dagen innan jag får ledigt i tre dagar, skönt. Sov ju som sagt hos Linnea inatt, mys! :) Gick upp vid halv8 och åkte till tandläkarn, usch och fy och blä :( :( :( efter jobbet idag skulle jag åkt till f-stan men det blev ändrade planer så ska hem och bara ta de luuugnt, och sen packa för imon direkt efter jobbet åker jag till norr öland och kommer hem lördag eller söndag! Ska fira midsommar på böda :) aja, hörs när ja kommit hem, puss på eeer
så här känner jag för tandläkarn!! (gammal bild)


Kommentarer
Sara

gå in och rösta på min egen designade klänning!

skriv bara in siffrorna/bokstäverna i rutan och sen rösta.

Gör det så är du jättegullig! http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=Hr82C3qzZBo1nRHZYcFlkIgI95bpRHlYwgPwX4kw3Okfdp4zH9Yp#GalleryOCH

2011-06-22 @ 11:36:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0