när du träffat botten, kom ihåg mig då

Tosdag och LEDIG imorgon, föööör fint. Endast 3 "skoldagar" kvar innan jag går på sommarlov även att min kropp och mitt huvud redan tatt lov haha. Tänkte lägga in bilderna som jag lovat nu, lite nödvändiga saker som jag köpte i lördags som sagt innan!
ett par hörlurar, som de dock var lagg i när jag kom hem så ska byta dom!
färgglada toffsar, rosa nagellack och en rosa väldigt söt och väldigt onödig spargris ;)
bikiniiiiiii, love it!
ett par söta skor :)

matböcker som jag köpte till pappa, han ska få de när han fyller år ;)
ett par OTROLIGT fula träningsskor...... men måste ha dom för mina fötter är typ snea o då får jag ont i knäna :(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0