söndag = jobbdag imon

Som sagt drog jag iväg på fest igår med Tilda och Johanna. Var hur kul som helst att få festa lite med dom, som gamla tider!! Blev en rätt strulig hemfärd som inte ens blev en hemfärd, aa lite snurrigt sådär behöver inte ens gå inte på detaljer. Kom iaf hem vid 1-tiden idag och har haft sällskap av Lisa hela dagen, myyys :) och så var jag ute en sväng och träffade en annan kompis. Nu ska jag ta ngt att äta för har mått alldeles för dåligt för att äta idag.... så ska ta ngn macka osen sova. 


Jobbig text att läsa men kände att de va rätt viktig information ;) imon står jobb och en runda på stan på mitt schema! GONATT
en gammal "dagen-efter-bild" ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0