onsdag

shit hinner inte blogga... kom på nu att sommarlovet verkligen SPRINGER iväg. igår var jag iaf i stan me Johanna, köpte mig en långklänning (som jag förmodligen aldrig kmr använda hehe) och en KEPS, som säkert också bara kmr ligga o skräpa... haha, aja får se hur de blir me den saken ;) efter minishoppingen satte vi hos på en mysig uteservering och fikade med tilda och emma!


idag har jag jobbat, såklart. Sen har jag träffat Matilda och Isabelle :) just nu sitter jag hemma hos mamma o väntar på att hon ska komma hem så ska jag hjälpa henne me lite grejer, sen hem till pappsen o sova!

men nu ska jag iaf hoppa in i duschen, puss på er :* får se om jag bloggar mer idag, annars förmodligen imon


jag just nu ;) hahha, saknat cambilderna elllllÄ?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0