Nothing to say if theres still time

hallå readers!

Jobbdagen gick fort idag och när jag hade slutat så drog bellan och jag till långviken, o solen kikade fram en hel del, så de va riktigt skönt! Imon börjar jag vid 8..... fattar fan inte hur ja ska orka ta mig upp haha :( men efter de iaf så drar bellan och jag o badar (kanske) men solar lite iaf, om vädret håller, hoppas verkligen på sol!!  
osen vid 5 när Linnea slutat så ska jag träffa henne, naaaajs.
men nu ska jag nog gå och lägga mig och försöka somna i tid för att palla gå upp..
Gonatt :*
bild från i helgen när vi var hos Stickan. gjorde en ful min, men där ser ni iaf hur långklänningen ser ut!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0