Lördag

Skulle åkt ner till min sommarstuga idag, varvet. Men min syster Jennie kom på besök från malmö idag så ist så har jag umgåtts med henne! Vi har grillat och spelat spel med pappsen och Ann-britt. Imon ska vi upp tidigt Jennie och jag, för att åka ner till Varvet då, får träffa min saknade mormor <3 och mina kusiner osv. häääärligt.

Denna helgen bryter jag alltså "trenden" som jag så fint kallade de. Var uppe i fem helgen på raken med festande, detta skulle bli den sjätte. men icke! rätt skönt att ha en lugn helg faktiskt, behöv nog eftersom jag har en vecka till på jobbet, men sen får jag fan också SOMMARLOV!!
vill ni veta vad jag har gjort? jaaa, tänkte väl de ;) har spelat in ett hyffsat seriöst videoinlägg, mohaha, just i denna lilla spegeln, fett fult. tvekar skitmkt på om jag ska lägga upp de eller inte, yäyä vi får la se helt enkelt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0