kass uppdatering yääy

jobbade igår, sen träffade jag Leila en stund :) Idag har jag jobbat osen inte gjort så mkt mer, jobbig dag idag. Men pappa tvingade ut mig på en promenad så då blev jag på bättre humör iaf.
ska lägga in lite lite bilder från i lördags hos Linnea, pallar inte skriva mer är.inte.på.humör
mina favvoörhängen gick sönder idag
de hände en obehaglig olycka på jobbet idag
fick hem bankpapper idag, dom har dratt massa skatt från mig udan att dom får
min cykel är i funkabo medans jag är hos pappa i södercentrum
jag somnade på soffan i 2 timmar, ÄNDA dagen med fint väder
saknar morfar
saknar Datta
saknar mina syrror
saknar min bror
läääänge tills jag får träffa alla dom

jaaaaa denna dagen sugR, överlever för är ledig imon!!


från begravningen, morfar ♥


Kommentarer
Niles

Vilken fin krans, aldrig kul att förlora någon

2011-07-19 @ 20:56:16
URL: http://dirtyhome.blogg.se/
Lisafis

2011-07-19 @ 22:28:26
Lisafis

Lilla pluttan :( ja sakmar sig o tänker på dig <3

2011-07-19 @ 22:29:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0