home sweet home!

Har vatt hemma ett tag nu men inte orkat blogga. har suttit i solen, o grillat med pappa & hans girly :) har prc duschat nu, behöver egentligen sova för ska jobba imon.. men har ju sovit i bilen typ halva dagen. Iaf så kommer min saknade bella hit en sväng o hälsar på :D mkt härligt!

helgen har vatt bra! träffade mina kusiner på pappas sida för första gången i mitt liv!! sjuuuukt, men de va trevligt. träffade även lite andra släktingar b.la min övercooola faster! har tyvärr inga bilder :( menmen.
får se om jag bloggar mer ikv annars imon, gonatt :*
min vecka;

måndag: jobba, slutar vid 3 och då ska jag (om vädret håller) åka till stranden me bella!
tisdag: jobba, sen träffa linnea!
onsdag: jobba, sen förmodligen dra in till stan och träffa Lisa! (om ja inte gör de på torsdagen)
torsdag: jobba, (kanske stan) annars försöka sno Lollo en stund, länge sen nuu
fredag: Morfars begravning ♥
lördag: fira Linnea med lite tjejparty!!
söndag: inga planer, vila upp mig inför en ny jobbvecka!
väääldigt ful och oseriös bild! men saknar mig bebba



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0