härliga lediga onsdag

Tog mig en lååång och skön sovmorgon idag! Sen planerade jag att ligga på soffan hela dagen, men planerna har ändrats. kan ju inte vara för lat bara för att jag e ledig ;) Pappsen och jag åkte ut till dalen för att hämta min plånbok som jag glömt hos lisa. Vi han med en fika där med, tillsammans med Tomas och Hampus, dock utan lisa eftersom att hon just nu befinner sig i huvudstaden! Nu sitter jag hemma hos mammsen i funkabo, var tvungen att hämta min älskling, asså klarar mig typ inte en dag utan min cykel. Ska snart cykla iväg till Maxi för att byta ett par hörlurar som jag köpte för länge länge sen, minns ni?

Sen ska jag in till banken och fixa lite saker! Hatar ärenden på banken samtidigt som de känns lite vuxet (h)

vi hörs sen, har ju lovat bilderna för länge sen, så får se om de blir idag ;) puss så länge :*




jag just nu!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0