torsdag

Har vatt i skolan idag, blev ännu en kort dag, skönt som fan. Var ju på hockey igår och de var hur kul som helst! De var i nybro, dock förlorade nybro men de bryr jag mig inte så mkt om ;) Skulle egentligen pallrat mig iväg till Berga nu men kom ut och vände snabbt, FYFAN VILKET VÄDER :( de har prc börjat bli plusgrader så kommer de värsta snöstormen typ?? USCH!! har som vanligt inget att skriva haha, imon är de FREDAG och jag har bjudit hem min gamla klass för lite kalas, fint! Ska försöka ta bilder oså men får se.
Har tänkt att göra ngt/ngra inlägg som är till mina syrror :) Har ju tatt kort på de mesta jag gjort i skolan, begravningsdekorationer osv. Så tänkte lägga upp dom i ett inlägg för att Jennie&Sofie (systrarna) ska få se lite vad jag gör om dagarna ;) vet att dom kmr uppskatta de! så håll utkik efter de under kvällen!!


bild från förra gången jag festade till de me klassen, finaste tjejorna


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0