Tagg-bilder

1.

Bild från när jag var i Oslo. Mamma jag och Mattias(bror) var och hälsade på Sofie(syster). Hade feber och mådde dåligt den dagen, de var innan min operation, alltså innan jag blev frisk från min "feber-hela-tiden-period."

2.

Jag och Isabell :) en dag med skolan då vi klädde ut oss med "gamla" kläder och låtsades att vi levde för länge sen, minns inte vilket år? ;P

3.

jag i nian, spexfotot. Jag var polis och tilda var min tjuv!

4.

en fin dag med Melina i stan. <3 vi hade me oss hennes otroligt söta lillebror! lekte kurragömma och matade fåglarna, mys! saknar min mellis

5.

en konstig bild..? iaf på typ mig, tilda, johanna och melina om jag minns rätt? inne på pressbyrån, innan vi skulle dra iväg på fest.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0