om jag ändå vore en man

Har lixom ingenting att skriva? eller iaf inget intressant.
Lisa drog runt 7 och sen dess har jag bara suttit hemma och lökat, har sån sjuklig mensverk. Brukar inte ha de så fattar inte vrf ja har de nu.. Vill egentligen bara sova men ska träffa tildisen vid halv10 typ o bara snacka en stund :) sen ska jag hem o sooova. Imon blir de upp tidigt o förhoppningsvis kunna ta mig till skolan, men inte allt för lätt att ha idrott me mensverk? får hoppas på att de e bättre imon helt enkelt! åhhhhh va jag vill vara man just nu :@
idag är ingen bra dag
vill ha imorgon

bästa tant, du är ju redan 101 så då kan du väl lika väl leva ett par år till? snälla de behövs verkligen <3 du har ju lekt med mig hela livet, vem ska jag leka med i framtiden? dig heeeela tiden, önska att du kunde lova mig de


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0