måndag 7/2

Idag e de måndag och jag e ledig men har ändå inte uppdaterat? Dåligt! Brian har iaf sovit hos mig inatt, mys! vaknade runt 12 och sen dess har vi inte gjort mycket annat än att lökat i min säng, glott på film o bara myst! En redig studiedag med andra ord. Nu har jag prc kommit hem till mamma, har saknat henne (fast hon har inte kommit hem än haha) Pappa och jag har vatt o köpt gymkort, för gutt! Så imon tar jag tag i träningen igen, blir till att träna me Bella direkt efter skolan (isfisket)! För övrig så ska hon sova hos mig inatt, vi lär ju ha Andra Avenyn-maraton, dricka litervis med milkshake och sitta o kedjeröka på min balkong! De är alltid bra att ta för mkt av de goda, eller?
aja har inte mkt mer att säga, bye så länge!
bild från julafton


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0