Florist

Jaa här kommer då lite bilder från mina florist-lektioner. De e inte så många bilder för har inte alltid kommit ihåg att ta kort ;) Men lite är de iaf.




Lökig bild från idag ;) Hjärtat jag gjorde igår som ska säljas till alla hjärtans dag.


Hjärtat i lite närmre bild.


Isabell :) och vi står inne i blom-kylen som är ganska rörig just nu därav alla blommor o bakgrunden.


Begravningsdekoration, krans. En dekoration som tex kan stå lutad mot kistan. Min e den som hänger på stolen.


Samma krans, den kan också ligga framme vid kistan.


Handbukett, som man kan lägga i kistan eller "slänga" ner på kistan när den ligger i jorden.


En till begravningsdekoration, från sidan.


Jag och min första bukett. En julbukett som jag gjorde den dagen jag var och provade på att jobba med blommor.



Kommentarer
Trixie

gud så fin uppsättning alla hjärtans dag blomman var!

2011-02-13 @ 12:25:14
URL: http://sswahn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0