bebis

Känner att jag blivit sådär dålig på att uppdatera nu igen ;) haha, men har ju inget intressant att skriva så de bara blir så. Jag har ända sen våran katt dog tjatat på mamma om att få en ny, eller iaf ett nytt djur. Så igår när mamma kom hem så tog vi bilen över bron och köpte hos en hamster, huuur söt som helst (lägger upp bild när jag tagit ngn bra) han är svart o vit och eftersom vi inte kommitt på ngt bra namn än (förutom mamma då som kallar han för musse) så kallar jag han för bebis, gulligt.
Har vatt i skolan idag och haft floristteknik, blev en kort dag SKÖNT! Efter skolan åkte jag hem och sen kom min pojkvän hit och om ngn timma så ska vi dra iväg med hans pappa och hans syrror. Vi ska typ till nybro o kolla ngn hockeymatch ;) Bloggar förhoppningsvis mer sen, om jag orkar då!
PUSS
har ganska mkr bildbrist.... för orkar aldrig lägga in från mobilen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0