1 februari

Sååå nu sitter jag i sängen och ska snart sova, skönt! Kom hem för ett tag sen efter en mysig fikastund. Fick även med mig en skadad pojkvän hem, men sår och blåmärken över hela kroppen, en ond fot och en väldigt öm kropp. Han hade vatt me på JBs rugbyuttagning idag, stackarn. La han i ett varmt bad sen fick han åka hem, ha låter som att jag pratar om en lite bebis, men aa han var väl mer som en gammal gubbe idag ;)
Imon är de upp tidigt som gäller för att dra till skolan, fortsätta med floristtekniken och sen jobba lite enskilt men Mia, men sånt jag ligger efter i då :) rätt trevligt faktiskt! tro de eller ej, men jag har hittat en lärare som jag ÄLSKAR!
Ska nog svara på frågestunden ikv, om jag orkar. Eller så väntar jag tills imon för att ge er lite mer tid till att ställa frågor (dåligt av er!!) får se helt enkelt..
bild från idag! Hjärt-halsbandet har jag fått av min älskling :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0