Hemma igen

Som jag sa innan så sov jag en stund efter skolan, väldigt skönt. Sen drog jag ut till barngympan, idag var de avslutning. Så vi bjöd på fika och julklappar, fint. Efter gympan så drog jag till min gammla skola (Lindsdalsskolan) för att kolla på Fridas lillasyster som hade redovisning av energiprojektet, jätte duktiga var dom o guuu va stora alla hade blivit!! Träffade även min gammla lärare hihi :) 

Det går bra i skolaaaan, måste bara berätta de, att allt går bra! Och idag fick jag även reda på att sv-debatten vi hade förra veckan gick super bra, MVG :)
blev sugen på lite egopics ;) och där ser ni även ett av mina nya smycken från Style by Tyra! fint


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0